En çok ne zaman online alışveriş yapıyoruz?
24 Kasım 2015
Akın Öztürk
Kampanyaları ölçümleyen intelliAd’in, aralarında Türkiye’nin de bulunduğu birçok Avrupa ülkesini içeren araştırması ilginç bulgular ortaya koydu.
Buna göre; tüketiciler, televizyonların en yüksek izlenme aralığı olan ve prime time olarak adlandırılan saat 20.00 ile 23.00 arasında daha çok, daha pahalı ve daha hızlı alışveriş yapıyor.
Prime time aralığında online mağazalar günlük ortalamalarından yüzde 57 daha fazla trafik görüyor. Tüketiciler TV karşısında daha hızlı alışveriş kararı veriyor.
YazarlarTüm Yazarlar
-
Yeni yasa neye/kime hizmet ediyor?
-
İstanbul'un en tanınan seyircisi
-
Haydi ama, Burası Türkiye!
Video Galeri
3.Boğaziçi Film festivali 20 Kasımda başlıyor!
Editörün Seçtikleri
Gösterimdekiler
Foto Galeri
Üçüncü köprüde son durum..!