Çağrı merkezine yeni bir soluk
10 Ocak 2014
Pendik Belediyesi, standart çağrı merkezi sistemine getirdiği yenilikle hizmet ağını genişletiyor.
444 81 80 numaralı çağrı merkezini arayan Pendikliler, yönlendirme ve işlem yapma hizmetinin yanı sıra nöbetçi eczane öğrenme, vergi sorgulama ve hatta belediye başkanı Kenan Şahin’e sesli mesaj bırakma imkanlarıyla karşılaşıyor. 2011 yılında vatandaşların sesine kulak vermeye başlayan çağrı merkezi, yardım isteğinden ağaç budamaya kadar birçok alanda kolaylık sağlamak için çalışıyor. 12 personelin 7 gün 24 saat çalıştığı merkez bugüne kadar 156.928 çağrıyı yanıtladı. Telefonun yanı sıra e-mail, sosyal medya ve özellikle de sesli mesaj aracılığıyla gelen tüm çağrılar tek tek değerlendirilip yetkili kişilerce uygulamaya koyuluyor.
İstanbul ve hatta Türkiye genelinde örnek olacak bir performansla çalışan çağrı merkezi, bugüne kadar 94 bin 658 çağrıyı sonuçlandırdı. Başvurularda 3 bin 216 çağrı ile Kaynarca Mahallesi ilk sırada yer alıyor.